Isnin, 3 Oktober 2011

Entri Khas buat yang memeriahkan 1st Segmen Santri

Alhamdulillah... Segmen yang pertama  ni dapat sambutan yang agak menggalakkan walaupun hanya 27 penyertaan sahaja dan selebihnya memeriahkan lagi segmen ini. Sebagai penghargaan buat mereka, penulis adakan entri khas ini.


Yayath adalah peserta yang terakhir join segmen ini. Yayath pakai dua jenis laptop. Pertama Acer Aspire dan katanya : " Laptop ni overall okey la bagi yath..best guna..betri laptop tuh boleh bertahan agak lama jugak la even da 2,3 tahun pakai.. Laptop kedua HP Mini 110 dan katanya : " Untuk buat assignment, buat thesis yang kejam tuh boleh la...memang menjalankan tugas dengan semaksimanya.." Kesian Yayath, ada cerita sedih tentang kedua laptop ni, nak tau cerita tu boleh baca di entrinya di SINI.

Mereka ini adalah semua yang memeriahkan segmen ini... Terima kasih diucapkan.


http://zulfattah.blogspot.com


http://luvabenbaby.blogspot.com


http://meckomecka.blogspot.com


http://eleventx.blogspot.com


http://umminabilaradzi.blogspot.com


http://subieymerle87.blogspot.com 


http://www.my-shopping2u.com


http://alifharis.blogspot.com

5 ulasan:

azam berkata...

hehehe.....nanti buat segmen lain...saya join ok

Fad berkata...

ag fadli..!hehe..dah ada lapttop baruuu

Ummi_R❀salici❀us berkata...

santri, maaf sgt2 tak dpt join...huhu
jadi draf saja laa...
insyaallah for the next umi support k? :)

yayath berkata...

hehe....

thanks santri:)hii

masih blushing2 lagikk ni..haha

maszull berkata...

assalamualaikum santri...ada segmen rupa2nya...bila ek segmen ni santri.....?