Khamis, 17 November 2011

Spontan Khamis : Nombor plet cantik di Terengganu


Antara nombor plet yang cantik di Terengganu bagi penulis adalah :

TAK 64 ( yang ni pernah jumpa )
TAK 6464
TAD 164
TU 64
TER 64 ( yang ni lambat lagi, tak tau bila nak keluar...)

Nombor plet yang paling tak lawa adalah seperti gambar di atas... Memang tak lawa!

13 ulasan:

pena rozie berkata...

TAH 1 tak sanggup nak ambik no tu. Tp PR punyer kete plat pun nak bunyi2 mcm tu gak TAE....

pena rozie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kazman & Sue berkata...

haaaa3x... no plat sana memang ganas...ikut statistik JPJ plat TAN antara penerima bidaan tertinggi sehingga kini...

ciK LyndaWawa berkata...

tahi!!hahhaa

cinnamon.com berkata...

tah apa2 kan...

azam berkata...

:) tunggu kl pula ye..... www

Ezad Skytech berkata...

ish...no plat tu nampak macam...erk...haha~

Gen2Merah berkata...

ahahaha.. no plate tu memang tk lawa... geli pun ada.. ekeke

Kancil 8349 berkata...

cantik harga mahal nilainya

aimie amalina berkata...

tahi?
apakah
hhahahha
mahal sgt ni kan.

Santri T.P.I.N.I berkata...

tak 6464 = tak nampak nampak
tak 64 = tak nampak
tu 64 = tu nampak
tad 164 = tadi nampak
ter 64 = ternampak

Kazman & Sue berkata...

salam kunjungan petang....

Tanpa Nama berkata...

Salam. Smlm masa kawan drive kat S'ban PLUS highway ada satu Toyota Vellfire hitam dgn Plat no TAH 1.. punya la laju sampai x sempat nak snap gambar.. (dia malu kot.. hehe)