Khamis, 23 Februari 2012

Spontan Khamis : Jom Teka...

Orang yang membuat, tidak menggunakannya,
Orang yang memakai, tidak memesannya,
Orang yang memesan, tidak memakainya...

Apakah dia...? Siapa yang dapat jawab, penulis bagi hadiah nanti. Jom teka...

8 ulasan:

ANISA berkata...

wuishhh tricky nye...
tak leh jawab...mcm mne ni...

Kakzakie berkata...

Kakak bagi chance pada teman lain untuk dapat hadiah santri hihi...

CikAnyss' :O berkata...

hihi , cubalah pakai , huhu

Tiramisu Fatiema berkata...

macam keranda je...betul ke?main jawab je nie..haha,kalau dah meninggal baru guna

Kancil 8349 berkata...

kancil macam setuju dengan Tiramisu...keranda....tak pun batu nisan...kalau bukan itu...kain putih...(kapan)

Kazman & Sue berkata...

keranda... ada kebenaranya juga tapi kami nak teka juga dgn jawapan kami... kami rasa pampers baby... baby tahu apa... dia main pakai je apa yg mak bapak dia belikan... haaa3x... logik tak???

cinnamon.com berkata...

kapur barus..

maszull berkata...

assalamualaikum santri...wah susah juga jawapan dr soalan ini...bagi jawapannya jer la santri...:)