Isnin, 26 Mac 2012

Gaji Baru SSM 2012


Banyak betul orang nak cari jadual gaji baru SBPA 2012 ni yer, sampai 456 kali dilihat dalam blog penulis ni. JPA dah keluarkan Pekeliling Gaji Baru SSM 2012 dan boleh klik di SINI untuk melihatnya.

Kalau nak tahu juga, kena kali dan bahagilah gaji yang ada sekarang dengan kenaikan 13 peratus tersebut, dapatlah hasilnya. Elaun bantuan sara hidup (COLA) juga naik RM50 bagi yang dapat bayaran RM100 dan RM200.

Sama-samalah kita bersyukur dengan rezeki yang kita dapat dan ingat Firman Allah, kalau kita bersyukur dengan nikmat yang diberi maka Allah akan tambah lagi rezeki kita. Janji Allah itu pasti... Terima kasih sudi membaca.

Contoh pengiraan : RM 954.63 x 13 bahagi 100 = RM 124.10 (Jumlah kenaikan 13 %)

RM 954.63 + RM 124.10 = RM 1078.73

11 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kakak tak terlibat pun sebab kerja swasta....

Betul kena bersyukur atas rezeki yg Allah bagi...

maszull berkata...

assalamualaikum santri...wah bestnya jadi kakitangan awam ni kan ada je kelebihan nyer...:)

azam berkata...

:) nice.......hehehe

cinnamon.com berkata...

kak pula kerja sendiri,risau juga kalau2 kiraan tak betul dlm jualan..

Allah kira semua tu.untung sikit sedekah lebih..supaya dpt keberkatan dlm berniaga.

Alhamdulillah.ada saja permintaan.

cinnamon.com berkata...

ye betul tu..

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

agak banyak sebenarnya.. bersyukurlah :)

✿ cik pieQa ✿ berkata...

untunggglaaa bg mereka yang bekerja.

:)

kay_are berkata...

beruntung r mereka yang kerja kerajaan.. ape pun gune kan dengan sebaiknye gaji yang baru tu =)

Bobo berkata...

waaa syok tu gaji naik :)

Ezad Skytech berkata...

byk jugak jumlah gaji yg naik..:D

Kancil 8349 berkata...

kalau dah gaji naik...confirm kena kejar LHDN...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...