Selasa, 1 Mei 2012

My new weapon...

Pinjam dari SINI


Pinjam dari SINI

Penulis memang minat main badminton, cuma dapat beli raket yang macam ni sahaja. Nak beli Yonex al-maklumlah... harganya cukup cantik. Sebelum ni pakai raket RCL je tapi bola RCL Gold memang best!

P/S : Baru dapat update entri setelah 3 hari berkursus. Dekat sana Wifi ada tapi router dia pulak yang rosak...

4 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

heee..Yonex mmg mahal sikit tapi puas hati kalau guna..:D

Kancil 8349 berkata...

wah...minat main badminton..kalau kita berdekatan bolah lah kita bermain bersama

cinnamon.com berkata...

nanti saya akan buat n3 mengenai anak kecil saya bermain badminton.

bru 6thn.

pukulannya sgt kencang.kalah chong wei..

TF berkata...

lama jugak tak main badminton nie..seronok jugak sekali sekala kuar peluh..