Jumaat, 16 Ogos 2013

Kasut Raya !!

Salam Aidilfitri buat semua teman-teman blogger. Mohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa ataupun apa sahaja dalam entri-entri penulis sebelum ini. Entri kali ni tak tau nak post apa, kalau orang lain raya beli kasut jalan tapi penulis beli kasut badminton! Hahaha kelakar kan?

Sedikit info tentang kasut ni bagi yang nak tahu atau saja nak servey-servey dahulu sebelum membelinya. Kasut Badminton Pro Ace With Gel :
  • harga sekitar RM 89.90 tapi penulis dapat diskaun RM 85.00
  • Kusyen lembut dan fit
  • Rekaan terkini
  • Tapak melekat dan tak licin macam kasut yang ada nama 7 tuuu
  • Sesuai untuk yang sakit lutut ketika main badminton (boleh rujuk entri tersebut di SINI)



4 ulasan:

Knor berkata...

cantik2..azhan pun sibuk nak beli kasut bola...beli jgn tak beli...duit rayakan ado..

Zira Aziz berkata...

...samala kita..x bli pn kasut raya hahaha..cantik kasut..oren gitu..

Nor Azimah berkata...

dah tua-tua ni, tkyah nak kasut rayalah, orang tak pandang kasut (ye ke?)

Nor Azimah berkata...

Lie, takdok pun gambo hok come-come masa kecik tu?