Selasa, 17 September 2013

Nak main game android dekat komputer?

Salam hormat buat semua. Kali ni penulis nak share lagi satu software yang cukup BEST bagi penulisla, kalau orang lain tak taulah. Sekarang ni, mana-mana orang mesti pakai telefon android. Jarang dah orang pakai Nokia...

Bila pakai fon android, tengok orang game bestnya rasa... Kalau yang tak pakai android tengok-tengok jela. Nak beli al-maklumlah, harganya cukup cantik... Jadi bagi sesiapa yang takde fon android tapi ada laptop atau komputer, jangan risau... sekarang anda pun boleh main game android dalam komputer sendiri.

Penulis sudah mencubanya sendiri, rasa seronok sangat sebab dapat main faveret game. Hehehe nanti penulis uplod gambar snapshot untuk game tersebut sebagai bukti yang penulis telah berjaya menggunakannya.

Ops lupa nak bagi tahu, nama software ni adalah Bluestacks (boleh baca di sini) dan ianya competible dengan Window XP dan Win 7. Win 8 yang touch screen. Nak download software ni boleh klik di SINI. Tak besar pun, dalam 8MB je. Selamat mencuba... Terima kasih kerana sudi membaca.

Tiada ulasan: