Sabtu, 21 Oktober 2017

LADR1M

Kepada yg bertanya apa itu LADR1M, apa itu Kodinar Blockchain, apa itu Pitis Coin.
boleh baca info2 di www.kodinarberhad.com

LADR1M adalah LADANG DIGITAL RAKYAT 1MALAYSIA

Ladang digital yg diusahakan oleh Kodinar Berhad di mana mereka membina super komputer berteknologi dan ditempatkan di dalam premis yg bersekuriti tinggi.

Super Komputer tersebut berperanan untuk menyelesaikan masalah matematik dalam penghasilan Crypto dan mampu menghasilkan pelbagai token digital seperti BTC, ETH, ZCash dll lagi.

Aktiviti perladangan digital ini dicipta berlandaskan teknologi Blockchain sebenar dan dibina oleh pasukan jurutera Kodinar Berhad sendiri yg terdiri daripada anak2 malaysia. Kepakaran mereka adalah setanding dengan kepakaran luar negara.

Kodinar Berhad melalui Pertubuhan Crypto Republik (Pertubuhan berdaftar yg berperanan menyebar ilmu matawang biasa dan digital) telah menawarkan kepada rakyat Malaysia yg mahu terlibat sama untuk menerokai potensi ekonomi digital melalui teknologi Blockchainnya seperti membuka wallet digital Blockchain pelbagai crypto pertama Malaysia iaitu Kodinar Blockchain Wallet (KBW), menyewa kelengkapan perladangan digital dalam LADR1M atau memiliki aset token digital pada harga mampu milik Pitis Coin (PTS) dan bersama sama menyokong hasil inovasi buatan anak tempatan Malaysia ini.

Kodinar Berhad adalah koperasi pertama di dunia menggunakan Blockchain sebagai asas dalam aktiviti perniagaannya dan sudah pun memiliki ladang digital sendiri bernilai lebih RM5 juta pada masa sekarang dan sedang giat membina Ladang Digital Meganya pula yg bernilai lebih RM100 juta yg dijangka akan siap sepenuhnya dan dapat memulakan operasi pada bulan November nanti.

Anda boleh menyokong dan terlibat sama di dalam inovasi teknologi buatan tempatan ini dengan melayari www.pitiscoin.com

Sapa kata buatan Malaysia tak 👍👍👍👍

cuba dulu baru tahu
🌟🌟🌟🌟🌟

terima kasih.

Tiada ulasan: