Sabtu, 21 Oktober 2017

Why Pitiscoin?

semakin ramai orang yg faham dan teruja dgn crypto currencies dan mula mengenal bitcoin, ada yg kenal bitcoin tanpa faham tentang blockchain ada yg paham blockchain dan ekosistem blockchain..

apa pun tahniah kerana sudah mula memahami potensi dan masa depan blockchain terutamanya crypto currency..anda kini sudah 1000 langkah kehadapan..

now soalan skrg ni..kenapa pitiscoin???

1. pitiscoin adalah ciptaan anak Malaysia -bukti bahawa anak Malaysia juga mampu mencipta dan membangunkan teknologi blockchain sendiri!! setanding teknologi mat salleh..malah lebih baik lagi.. 💪🏻💪🏻💪🏻
- jadi kalau bukan saya yang menyokong ciptaan anak Malaysia siapa lagi?? kalau bukan sekarang? bila lagi..???

2. pitiscoin d bangunkan dgn mengambilkira semua ekosistem blockchain, bermula drpd whitepaper, ICO, project, token, wallet, - now kini fasa selepas ICO, exchanger dan komuniti semua sudah tersedia!!! 🔥🔥🔥🔥

3. pitiscoin berpotensi besarrr sebagaimana hasrat dan tujuan pitiscoin dicipta- mengembalikan kegemilangan pitis yg pernah menjadi matawang nusantara (seperti euro d eropah) now dlm bentuk digital blockchain (yg terulung) bagi menjamin keselamatan transaksi - dan usaha2 kerjasama dan promosi peringkat Asia Tenggara sedang giat dbangunkan oleh pembangun teknologi ini iaitu kodinar - ini terserlah bilamana pitiscoin berani d dagangkan dlm open market d exchanger pertama  yg urusniagakan pitiscoin iaitu C-CEX pada harga Usd13.5 pada hari pertama selepas tempoh ICO yang jauh melangkaui sasaran iaitu sebanyak usd0.25 sahaja - dan sekarang berlegar d sekita harga usd0.3 -0.7 selepas hampir 3 minggu sahaja d urusniagakan d pasaran terbuka..!!💰💰💰💰💰💰

4. harga pitiscoin masih muuurahhhh...WAJIB BELI SEKARANG!!!!!!
contoh perkiraan :
- bulan 2 saya beli 1 btc RM4200 selepas 4 bulan naik nilai kepada RM19k = saya untung RM14,800
- bulan 2 saya beli ethereum  RM50 x 55 = RM2750 selepas 4 bulan yg sama saya dia naik nilai RM1850 saya untung RM148,500!!!!
= sy belanja hanya separuh dr nilai 1 btc tapi sy berjaya buat untung RM148,500 berbanding dgn hanya RM14,800 kerana hanya memiliki 1btc 😬😱

maka skrg ni jika saya belanja RM3k /RM3 usd0.7 (lebih kurang harga pts skrg ni) =1000 pitis
- maka jika 1 pitis berjaya naik ke harga 1 usd maka sy untung usd0.3 (RM1.20) saya akan untung bersih RM1200
- kalau saya ada 10k pitis maka saya akan untung bersih RM12k
kalau saya ada 100k pitis saya akan untung bersih RM120k

kalau harga naik 2 usd?????????? 😋😋😋😍😍😍💰💰💰💰💰💰💰

#blockchain #cryptocurrency #pitiscoin #madeinmalaysia #sayamestisokong!!!!

Kredit : kodinar berhad

Tiada ulasan: