Rabu, 25 Mei 2011

Surat Rose Kepada 3 Bujang Lapok

Semua mesti pernah tengok cerita P Ramlee dan mesti pernah tengok berkali-kali cerita Pendekar bujang Lapok kan? Pernah baca surat yang diberi oleh Rose kepada 3 bujang lapok? Kita memang tak sempat nk baca sebab tayangan gambarnya sekejap jer. Walaupun kita dengar dari ajis bunyi syair, ramlee tak bunyi lansung sebab kacamata dia ketinggalan dan sudin bunyinya arab.Di sini penulis nk berkongsi lagi dengan semua walaupun ada yang dah tau...

Kepada saudaraku bujang lapok

Saya telah mendengar suara saudara yang mendayu-dayu minta maaf. Saya ingin mengatakan, saya sedia memaafkan.

Dari itu saya ingin jumpa dengan salah seorang pada malam ini jam satu malam.

Wasalam,

Rose...

2 ulasan:

MgtBobber berkata...

Hahaa.. menarik ni!!

Nenek Fasola berkata...

wahh..siap buat pnerangan lg tu.bagus2.hehe

jemput singgah blog nenek http://penglipurlarafasola.blogspot.com kalau nk follow pun buleh! hehe ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...