Isnin, 18 Julai 2011

Pencarian URL Paling Unik :)

Salam hormat buat semua kawan-kawan blogger. Jom join satu lagi segmen yang dianjurkan oleh blogger yang menggelarkan diri beliau Che Mad. Nak join, sila di SINI yer dan tarik tutupnya pada 24 Julai 2011.


Erm...cerita tentang URL penulis ni takla panjang sangat. Kalau nama blog ni pun hampir-hampir sama dan URL blog cuma dibahasa inggeriskan ejaannya. "Santri TPINI = Sun3tpini". Samakan?

Cuma cerita dapat nama ni dari asal perkataan SANTRI yang bermaksud pelajar dan diambil dari bahasa Indonesia kerana penulis pernah belajar di Pondok Pesantren. Bukan di Indonesia tapi di negara kita tercinta ini bertempat di Meru Klang Selangor.

Tapi kalau tengok Header blog ni nama Alumni Nurul Iman, kenapa lain pulak?...hehehe ini adalah dari cadangan seorang kawan penulis untuk menukarnya supaya lebih o.k katanya. Jadi penulis pun menukarnya dari Santri TPINI kepada Alumni Nurul Iman...

Lagi pula tujuan sebenar blog ni dibangunkan untuk penulis berkongsi dengan semua kawan-kawan yang pernah bersama penulis belajar di sana (Nurul Iman). Berkongsi cerita, pengalaman dan sebagainya...begitulah ceritanya.

Ok penulis nak tag 2 orang kawan penulis untuk segmen ni, Semoga mereka dapt join juga. Pertama CF dan kedua Yus. Kedua-dua mereka ni adalah pendidik bangsa. Terima kasih cikgu....

4 ulasan:

Niena Muhammad berkata...

url niena paling unik heheheeh

ChentaMusek berkata...

tq kerana join :)

pape pun,belog ini penuh info :)

syukran ...

shida berkata...

sggah dr blog che mad...semoga trus membuat entry yg berinformasi..jmput sggah blog shida jugak..ho3
http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/pencarian-url-paling-unik.html

Xavi De berkata...

URL ni mmg unik, berbelit lidah pakcik nak bace..hehe

jgn segan2 singgah rumah pakcik ye..:)

http://xavide.blogspot.com/2011/07/assalamualaikum-dan-salam-sejahtera.html