Rabu, 7 September 2011

Wordless Wednesday : Makkah Banjir

Erti tulisan arab ni : Gambar Tanah Haram diambil pada tahun 1941, air banjir mencecah sehingga Batu Hajaratul Aswad dan penuh mengelilingi kaabah...boleh berenang

=============================

Follower terbaru penulis :
  1. http://nellythestrange.blogspot.com/
  2. http://sotonglaut.blogspot.com/
  3. http://mywithoutreasonii.blogspot.com/
  4. http://nnurhidayah.blogspot.com/
  5. http://www.myaelqayreenaazryan.blogspot.com/
  6. http://platunkhaz.blogspot.com/

14 ulasan:

BeloG MTT berkata...

Subhanallah ..

Fad berkata...

adeh..ingat skrg banjir..risau pak metua ada kat sana ni...huhu

maszull berkata...

salam santri...itulah kekuasaan Allah hanya Dia yang Maha Mengetahi segala2nya...subhanallah...

Kancil 8349 berkata...

jarang ada gambar macam nie...Kancil pernah lihat sendiri tapi ndak ingat rumah siapa...tapi pada zaman nabi pun...Kaabah pernah banjir kan?

Gen2Merah berkata...

Allah Maha Besar...

fiq. berkata...

masyaAllah, paras leher kot

diana berkata...

kuasa Allah..
mekah pun boleh banjir..
nampak orang berenang lagi...

Syazwan Che Deraman berkata...

thanks share this picture.
ada sebab disebalik kejadian ni.

iMBobo berkata...

kuasa Allah.. ada peristiwa rasanya masa ni..

Ezad Skytech berkata...

Makkah pon banjir..
semua kuasa Allah..

Niena Pengembara Ilahi berkata...

kuasa Allah smuanya .. hmm

Saiazuan berkata...

subhanallah~

Zul Fattah berkata...

cerita ni dah lama kan? aku pernah dngar dulu.. satu lg.. ko tahu tak pasal salji di Makkah?

Kancil 8349 berkata...

Zul fattah :

sal sajli tu kalau tak silap dalam tahun 2005 atau 2006 ke..ndak ingat...tapi memang pernah terjadi...