Selasa, 29 November 2011

Alhamdulillah, syukur...

Alhamdulillah, syukur Allah masih panjangkan umur penulis sehingga ke hari ini. Bertepatan pula dengan sambutan Maal Hijrah 1433 yang baru disambut. Kita buka buku amalan yang baru ini dengan amalan yang baik dan semoga buku amalan kita yang lepas lebih banyak dipenuhi dengan amalan yang baik sahaja. Amin...

Sedikit info untuk orang yang lahir pada bulan November, disalin dari entri sendiri :

Banyak idea dalam sesuatu perkara, sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya, berfikiran kehadapan, berfikiran unik dan bijak, penuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa, pemikiran yg tajam, daya firasat yg sgt halus dan tinggi, bagus utk jadi doktor, cermat dan teliti, personaliti dinamik, sifat yg berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia, banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra, berani, pemurah setia dan byk kesabaran, terlalu degil dan keras hati, apabila hendak. Diusahakan sehingga berjaya, tak suka marah kecuali digugat, mudah ambil berat terhadap orang lain, pandai muhasabah diri, cara berfikir lain dari org lain, otak yg sangat tajam, pandai mendorong diri sendiri, tidak hargai pujian, kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi dan apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya, badan yg tough, kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam, romantik, tidak pasti dgn hubungan kasih sayang, suka duduk dirumah, sangat rajin dan berkemampuan tinggi, amanah, jujur setia dan pandai berahsia, tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi, bercita-cita tinggi, perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah.

15 ulasan:

cinnamon.com berkata...

emm,menarik..saya bulan sembilan..

azam berkata...

mmmm....selamat tahun baru juga ye

Kakzakie berkata...

Cinnamon macam kakak september, tapi hubby dan bapak kakak bulan november.

lieynanilaz berkata...

salam maal hijrah...
saya pun bulan september gak..hehe.

cinnamon.com berkata...

pasal lelaki tak guna 9 akal..emm..nak kiamat dah kut..tu pasal le byk lelaki nak jadi pon...n

maszull berkata...

assalamualaikum santri...wah santri lahir pada bln 11 ni yer...bila tarikh lahirnya....

p/s mama plak lahir pd bln 6...

CikGu Ma berkata...

saya lahir bulan februari..hehe

maszull berkata...

assalamualaikum santri...mama dtg balik nak ucapkan selamat hari lahir hari ni yer...mama ada n3 buat santri ye...:)

http://maszull.blogspot.com/2011/11/selamat-hari-lahir.html

محمد رازيق berkata...

menarik.. bulan julai ada?? hehe.

maszull berkata...

assalamualaikum santri...oh yer ke sori yer mama x tahu la yang santri dah kawen nape x bagitahu mama awal2...:)

p/s malu nyer..hehehehe...:)

Ezad Skytech berkata...

hee...sy lahir bulan 6..(^^,)

Kancil 8349 berkata...

Kancil bulan Mac...salam maal hijrah daripada Kancil

Kazman & Sue berkata...

bulan sebelas.... sama dengan tarikh lahir ibunda tercinta...

✿ cik pieQa ✿ berkata...

salam maal hijrah :)

Eera Shera berkata...

sy bulan 2..x lama dah huhu