Isnin, 2 April 2012

Jawapan untuk senaman minda


Ada seorang pemandu membawa kereta berwarna hitam. Sambil  memandu dia memakai spek mata hitam dan pada waktu itu tiada cahaya bulan dan tiada bintang. Lampu jalan pula tidak menyala pada ketika itu dan lampu kereta rosak. Tiba-tiba seekor kucing hitam melintas jalan dan dengan selamba sahaja pemandu tersebut mengelakkan keretanya daripada melanggar kucing tersebut. Kenapakah pemandu itu boleh mengelak dengan mudah dari melanggar kucing itu...?

Jawapannya adalah : PEMANDU TERSEBUT MEMANDU KERETANYA PADA WAKTU SIANG...

Tahniah kepada blogger yang berjaya menjawabnya iaitu :

http://sifa862000.blogspot.com

Terima kasih kerana sudi membaca, kepada yang tidak berjaya boleh cuba lagi di lain kali...

13 ulasan:

Eera Shera berkata...

haha oh tu jwpnnye -_-

Cik Farhana berkata...

Huhu~tertinggal soklan daa..

Ckin Kembaq berkata...

sangat kemas jawapan tu... ^_^

kay_are berkata...

laa.. tak sempat lak nak jawab soalan yang ni.. ape pun tahniah pada yang berjaya!! =)

bloglist cume bloglist, tak semestinye tak masuk bloglist, blog tu tak bagus.. ok? =)

Citra NaniZam berkata...

warghhh itu jawapannya padahal dah baca betul2 soklan tu..haha tahniah bg yg menjawab dgn betul tu ya

Kazman / Sue berkata...

haaaa3x.... siang yee... patut tak de satu lampu pun hidup yee...

Kancil 8349 berkata...

memang tertipu dan terpedaya dengan ayat2 soalan tu...apapun tahniah kepada pemenang

maszull berkata...

assalamualaikum santri...tahniah pd yg berjaya ye...:)

Munnafendy berkata...

hahaha...tiada bulan dan bintang, tentu la siang =)

azam berkata...

hampir dah tu kan......lampu keret terpasang pun ok jugak...hehehe

c'axoera ヅ berkata...

ingatkan dapat kereta tu sebagai hadiah :D nak gak try lagi hehe

Yumida berkata...

tahniah! jwpn ku sudah terbabas..haha

Ezad Skytech berkata...

hee...tak sempat nak meneka...:D

> tahniah pada yg jawab dgn betul tu..(^^,)