Sabtu, 13 Ogos 2011

Kad Raya + Duit Raya Fairus Ibrahim


Salam Ramadhan Al-Mubarak, masuk hari ni dah 13 hari kita semua berpuasa. Semoga amalan puasa kita diterima oleh Allah dengan sempurna. Alhamdulillah, nak join samalah segmen yang dianjurkan oleh Blogger Fairus Ibrahim, kalau ada yang nak join sama-sama, boleh klik pada banner di atas. Segmen dia pun senang jer, taklah susah sangat pun.

Dalam segmen ni, fairus nak kita tag 3 orang kawan. baiklah penulis nak tag yang pertama adalah Mama Maszull. Nak tau kenapa? Sebab mama adalah blogger yang Best !! Beliau banyak memberikan komen dalam setiap entri penulis. Kalau tak caya, boleh tengok balik entri penulis yang lepas-lepas. Mesti ada komen dari mama. Lepas ni boleh sama-sama kita terjah blog mama dan follow dia. Klik di SINI...

Blogger yang kedua adalah Kak Zakie. Beliau juga blogger yang Best !! Sama juga dengan mama kerana beliau adalah orang yang rajin komen dalam setiap entri penulis. Tak rugi kalau kawan-kawan jadi follower dia, entri dia pun best-best jugak! Mesti ada komen dari akak ni. Tak caya, cuba jadi follower Kak Zakie.

Terakhir adalah Empunya Blog Kancil 8349, beliau adalah follower terbaru penulis yang ke-165. Erm...tentang empunya blog ni penulis belum explore lagi tetapi selalu nampak komen beliau di dalam entri Ben Ashaari. Jom kita jenguk-jenguk blog ni. Klik di SINI yer...

Okla, itu sahaja perkongsian buat masa ini. Terima kasih kerana membaca dan jenguk-jenguk di sini... Salam Ramadhan Al-Mubarak !!

7 ulasan:

Unknown berkata...

lupa nak tulis tadi, penulis dapat tau segmen ni dari blogger C.F aka Cikgu Fadhilah, http://dilamin.blogspot.com

najihahfara berkata...

gud luck :)

Unknown berkata...

gambatte :D

maszull berkata...

salam santri wah ada segmen raya lg...

thanks promote blog mama n tag segmen ni kat mama...mcm best jer...

mama nak join lah....:)

Kancil 8349 berkata...

Terima kasih santri kerana ajak Kancil ikut ini GA...insya - Allah kita ada rezeki akan dapat hadiah nie nanti...

Kancil 8349 berkata...

Terima kasih santri kerana ajak Kancil ikut ini GA...insya - Allah kita ada rezeki akan dapat hadiah nie nanti...

cikgu berkata...

gd luck ye..abg fadli, mana blog k.bidah tu ek