Rabu, 21 September 2011

Kampung Kuala Hiliran







 



Gambar yang ada di dalam entri ni,berkaitan dengan entri yang lepas. Nak tau lebih lanjut, boleh klik di SINI.

=======================================

Follower terbaru penulis :

1. http://www.trioseposen.com/
2. http://misserudite.blogspot.com/

10 ulasan:

Bro ahmad berkata...

perkampungan yang mendamaikan...rumah senibina ciri2 melayu.

Ezad Skytech berkata...

dekat mana ye kg kuala hiliran ni...?
suka suasana kampung macam ni..:)

Kancil 8349 berkata...

cantiknya kamupung...penuh dengan nilai kemelayuan...patutnya jadi kampung warisan kalau macam nie

Saiazuan berkata...

tnang je dok kampung.. ;)

Arpiiz berkata...

huhu, sekarang ni dah jarang nak jumpa suasana kampung macam tu..^^

PeRmAtA bIrU berkata...

dah susah nak cari rumah bertangga macamni kat kampung saya.. semua dah buat umah bawah... umah papn pon susah nak jumpa.. bestnya kampung ni..:)

Adylia Qarissa berkata...

seronoknya kalau dapat balik kampung kan..suasana berbeza dari kawasan bandar :)

Niena Pengembara Ilahi berkata...

cntik umah2 lama nie, teringat plak kt umah lama nina dlu

Run Away berkata...

memang best...teringat umah tokwan sy..huhu...

Nor Azimah berkata...

rindu, dapat tengok rumoh dinding biru tu nok nangih doh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...