Isnin, 23 Oktober 2017

Apa Pitiscoin ni?

Apabila ada yang bertanya, apa pitiscoin ni? Saya akan menjawab ia adalah token digital yang dicipta oleh orang kita. Ianya digunakan untuk sistem kewangan secara online.
Adakah Pitiscoin ni selamat? Jawab saya adalah YA! Kerana ianya menggunakan sistem blockchain. Boleh Google apa dia sistem blockchain ni.
Pitiscoin adalah salah satu produk yang dihasilkan oleh kodinar berhad selain dari kodinar berhad wallet (KBW) dan ladang digital rakyat 1 Malaysia (LADR1M).
Untuk lebih mudah faham apa dia token digital ni (Pitiscoin) cuba kita lihat satu produk yang kita guna sekarang iaitu Topup prepaid. Biasa kita akan guna topup ni untuk prepaid yang kita guna contohnya ONEXOX.
Walaupun kita tak dapat tengok nilai fizikal dia tetapi kita tahu dia ada apabila check balance dan kita tahu dia adalah nilai. Inilah namanya digital value dan inilah persamaan pitiscoin kerana ia Digital money.
Kita boleh check Pitiscoin ni melalui telefon sahaja! Sekarang nilai Pitiscoin masih rendah dan mampu dimiliki. Jadikan ia simpanan masa hadapan kita! Kerana sedikit masa lagi dia akan naik dan naik...
Sila layari kodinarberhad.com

Tiada ulasan: